Predelane mesnine: da ali ne?

Predelane mesnine na keto / LCHF

Kaj pa predelane mesnine, kot so čevapčiči, klobase, hrenovke: da ali ne?

Predelane mesnine jemo v minimalnih količinah, ker zaradi dodatkov niso zdrave, ker imajo veliko maščobnih kislin omega-6 in ker jim pogosto dodajajo škrob, sojo. Najslabše so komercialne hrenovke, salame itd. Če občasno pojemo kako klobaso, še posebno, če je domača, ni problem. Naj pa ne bodo predelane mesnine osnova jedilnika. Pri tem je podobno kot pri zelenjavi: količine! Par rezinic kake dobre klobase kot podlaga za jajce je eno, drugo pa, da celo zgrizeš v enem obroku.

Pri vseh oblikah mletega mesa je problem to, da hitro poješ preveč in da pogosto vsebuje škrob. Še posebno, če gre za svinjsko meso, je tu dokaj visok delež maščobnih kislin omega-6.

Torej, načeloma da, a po pameti in vsekakor ne preveč.

Predelane mesnine: da ali ne?

Prijava na e-novice

Nočete zamuditi nobene LCHF-novosti? Želite biti obveščeni o naših LCHF-dogodkih in ekskluzivnih akcijskih ponudbah? Približno vsakih 10 dni vam bomo poslali e-novice z vsebinami, ki vam bodo pomagale pri življenjskem slogu po načelih LCHF!