Naročila, plačila in dostava

1. Naročila

  • Kako lahko naročim izdelke iz spletne trgovine LCHFlove.si?

Izdelke lahko naročite tako, da se registrirate v spletno trgovino. Registracija je preprosta in zanjo potrebujete le svoj e-naslov. Izdelke lahko naročite tudi prek e-naslova: orders@maxximum-shop.com ali telefonske številke 01 43 66 024 (dosegljivi smo med 9. in 19. uro).

  • Lahko svoje naročilo prekličem?

Svoje naročilo lahko prekličete v roku 1 ure od oddaje naročila z obvestilom na elektronski naslov: orders@maxximum-shop.com, med delavniki od 9.  do 19. ure pa tudi prek telefona na 01 43 66 024.

  • Oddal sem naročilo in nisem prejel potrditvenega e-sporočila. Ali je moje naročilo pravilno oddano?

Prosimo, najprej preverite, če se potrditveno e-sporočilo nahaja med »vsiljeneno pošto« (»Spam«). Če vaše naročilo ni zavedeno, je pri oddaji naročila zagotovo prišlo do napake. Prosimo, da nas kontaktirate na orders@maxximum-shop.com ali nas pokličete na 01 43 66 024.

2. Načini plačila

Pri spletnem nakupovanju omogočamo naslednje načine plačila:

  1. preko Pay Pal-a
  2. ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)

Plačilo preko PayPala

Prednosti PayPal-a:

  • predstavlja varen način plačevanja naročil prek spleta
  • številka vaše kreditne kartice prodajalcu ni razkrita
  • pri plačevanju s pomočjo PayPal-a lahko uporabljate kartice: Visa, Mastercard in AmericanExpress

Pri plačilu s pomočjo PayPal-a imate možnost izbire dveh načinov plačila, in sicer:

  1. lahko si ustvarite svoj PayPal račun (izberete opcijo »Have a PayPal account?« In se prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom)
  2. če nimate svojega PayPal računa, lahko brez predhodne registracije (kot »gost«) plačate naročeno blago z eno od kreditnih oziroma debetnih kartic: Visa, Visa Electron, Mastercard in AmericanExpress (izberete opcijo: »Don’t have a PayPal Account?«)

PayPal posreduje pri opravljanju plačil blaga in storitev prek spleta. Uporabnikom omogoča anonimno, varno in hitro poslovanje na globalni ravni. Deluje na osnovi bančnega računa, e-poštnega predala, osebnega gesla in zaščitne številke. Za pričetek uporabe sistema PayPal zadostuje, da si ustvarimo brezplačen uporabniški račun.

Vključitev v sistem in vzpostavitev delovanja je brezplačna in preprosta, saj za procesiranje plačil ne potrebujemo nobene dodatne strojne ali programske opreme. Predpogoj je odprt račun v eni izmed držav s PayPal-ovega spiska. Prek PayPal-a je za plačila mogoča uporaba vseh kreditnih/debetnih kartic (Visa, American Express, MasterCard, Maestro, Visa Electron …), izplačilo iz PayPal-a v Slovenijo pa je možno le na kreditno/debetno kartico z logotipom Visa (npr. Visa Electron). Če pri plačilu prek PayPal-a ni bilo zaznanih nobenih težav, boste blago prejeli v roku 1-2 delovnih dni.

Plačilo po povzetju

  • Dostavljalec GLS

Naročeno blago vam lahko naš partner GLS Slovenije d.o.o. dostavi na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Če se odločite za plačilo po povzetju, je možno plačilo z gotovino ter karticama BA in Mastercard (provizija za plačilo s kartico znaša 1,43%). Če v času dostave niste na naslovu, kamor je prispela pošiljka, bo dostavljalec pustil obvestilo o prispeli pošiljki.

  • Dostavljalec Pošta Slovenije

Naročeno blago vam lahko Pošta Slovenije dostavi na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Če se odločite za plačilo po povzetju, je možno plačilo le z gotovino. Če v času dostave niste na naslovu, kamor je prispela pošiljka, bo dostavljalec pustil obvestilo o prispeli pošiljki.

Pri plačilu vam Pošta Slovenije za plačilo po univerzalnem plačilnem nalogu zaračuna 1,05 EUR.

3. Stroški dostave

3.1 Dostavljalec GLS d.o.o.

Če je skupni znesek naročila manj kot 20 €, poštnino krije kupec: znesek poštnine je fiksen in znaša 5,00 €. Ta znesek se prišteje skupnemu znesku nakupa.

Če je skupni znesek naročila več kot 20 €, poštnino krije ponudnik in je za kupca brezplačna.

3.2 Dostavljalec Pošta Slovenije

Če je skupni znesek naročila manj kot 40 €, poštnino krije kupec: znesek poštnine je fiksen in znaša 5,00 €. Ta znesek se prišteje skupnemu znesku nakupa.

Če je skupni znesek naročila več kot 40 €, poštnino krije ponudnik in je za kupca brezplačna.

4. Dostava

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13. ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 4 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 4 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.

4.1 Dostavljalec GLS Slovenija d.o.o.

Dostavo opravlja naš poslovni partner GLS Slovenija d.o.o. Pakete dostavlja v dopoldanskem času, zato prosimo, da ob naročilu vnesete naslov dostave, na katerem se takrat nahajate. Ne pozabite, prosimo, pripisati tudi svoje telefonske številke. Dostavljalec vas namreč lahko tudi pokliče in vam sporoči, da je na poti k vam in tako se postopek dostave lahko precej olajša/skrajša. Dan pred načrtovano dostavo boste prejeli na svoj e-naslov, s katerim ste registrirani v spletni trgovini, obvestilo, da je bila pošiljka oziroma vaše naročilo odposlano. V sporočilu je navedena tudi številka vašega paketa. Na tej povezavi lahko vpišete številko svojega paketa, kliknete na kljukico in spremljate, kje se vaš paket nahaja.

Potek dostave

Dostavljavec vam ob prvem neuspešnem poskusu dostave pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe (01 500 11 90). V primeru, da se želite z dostavno službo dogovoriti za prevzem pošiljke, vas prosimo, da jih pokličete na telefonsko številko 01 500 11 90 ali pa jim pišite na e-naslov info@gls-slovenia.com in se dogovorite za čas dostave paketa. Lahko pa se tudi dogovorite, da vam vaš paket dostavi v paketno trgovino (Parcel Shop), kjer ga lahko prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

Če ne boste stopili v stik z dostavljavcem, vam bo ta pošiljko poskušal ponovno dostaviti peti delovni dan (po prvem poskusu dostave). V primeru, da ponovna dostava ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavljamo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

GLS Slovenija – Parcel Shop / paketne trgovine

Parcel Shop pomeni mesto, kjer lahko fizične osebe prevzamejo paket (z ali brez odkupnine). Trenutno storitev Parcel Shop ponujajo preko partnerjev:

  • Tobačna 3DVA, d.o.o.
  • OMV Slovenija, d.o.o.
  • O1S d.o.o.
  • Mercator d.d.
  • Trgovine Big Bang

Na kar nekaj lokacijah Parcel Shop-ov lahko stranke prevzamejo pakete kar 24 ur na dan, torej kadarkoli želijo. Paketi so v zaprtem in zavarovanem prostoru, tako da bo skrb za njihovo varnost popolnoma odveč. Paket vas bo čakal v določeni, dogovorjeni paketni trgovini 7 dni. V paketni trgovini poravnate tudi kupnino – odkupnino. Plačilo kupnine – odkupnine je mogoče z gotovino ter karticama BA in Mastercard (proviza za plačilo s kartico znaša 1,43%) (tako dostavljavcu kot v paketni trgovini).

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate TUKAJ.

4.2 Dostavljalec Pošta Slovenije

Izdelke dostavlja tudi Pošta Slovenije. Paket vam lahko dostavijo na katerikoli naslov, lahko ga pa tudi sami prevzamete na svoji pošti.

Če vas v času dostave ni na naslovu, na katerega ste naročili dostavo paketa, vam dostavljalec v poštnem nabiralniku pusti obvestilo o prispeli pošiljki. S tem obvestilom lahko v vaši poslovalnici Pošte Slovenije prevzamete paket še isti dan, najpozneje pa v 15 dneh. Če svojega paketa v 15 dneh ne prevzamete, se paket vrne k pošiljatelju.

Paket lahko naročite tudi kot “poštno ležeče” – v tem primeru vas paket počaka na naslovni pošti. Za prevzem potrebujete le številko paketa. Le-to vam posredujemo na vašo zahtevo (pišite nam na e-naslov ali pokličite na 01 43 66 024).

Seznam poslovalnic Pošte Slovenije in njihove kontaktne podatke najdete tukaj.


Če imate kakršnakoli vprašanja glede dostave, nas lahko pokličete na 01 43 66 024 ali nam pišete na orders@maxximum-shop.com. Z veseljem vam bomo pomagali.


 

Pogosto zastavljena vprašanja

  • Kdaj lahko pričakujem svoj paket?

Naročila obdelujemo in odpremljamo med delavnikom, od ponedeljka do petka. Svoj paket lahko pričakujete v roku štirih delovnih dni od datuma oddaje naročila. Če svoje naročilo oddate v petek po 13. uri, se začne šteti kot prvi dan štiridnevnega roka ponedeljek. Večina naročil (95%), oddanih do 13. ure, je odpremljenih še istega dne.

  • Koliko znašajo stroški dostave?

Če izberete dostavljalca GLS Slovenija d.o.o. je dostava pri naročilu nad 20,00 EUR brezplačna, za naročila pod 20 EUR so obračunani enotni stroški dostave, in sicer 5,00 EUR.

Če izberete dostavljalca Pošta slovenije, je dostava pri naročilu nad 40,00 EUR brezplačna.

  • Kdo dostavlja pakete?

Pakete dostavljamo prek Pošte Slovenije in GLS Slovenija. V postopku oddaje naročila sami izberete želenega dostavljalca.

  • Imam z naročilom še kakšne dodatne stroške?

Pošta Slovenije: Pri naročilu s plačilom po povzetju (znesek po računu plačate Pošti Slovenije) je edini dodaten strošek 1,05 EUR za plačilo po plačilnem nalogu, kar je provizija Pošte Slovenije.

GLS: Pri dostavljalcu GLS Slovenija tega stroška ni.

  • Kaj če me v času dostave ne bo doma?

Pošta Slovenije: Če v času dostave na naslovu, kamor je bila dostava naročena, ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o prispelem paketu, pošiljka pa vas bo čakala na vaši najbližji enoti Pošte Slovenije.

GLS: Če vas v času dostave ni na naslovu, kamor je bila dostava naročena, vam kurir pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu se nahaja telefonska številka kurirja in z njim se lahko dogovorite za naslednjo dostavo; lahko naročite tudi dostavo v eno od paketnih trgovin ali paketomatov.

  • Zakaj čakam na svoje naročilo že več kot 4 delovne dni?

Če čakate na svoje naročilo več kot štiri delovne dni, prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite na telefonsko številko 01 43 66 024 ali nam pišite na e-naslov orders@maxximum-shop.com. V večini primerov se pripeti, da se obvestilo o pošiljki, ki naj bi ga poštar pustil v vašem poštnem nabiralniku, izgubi.

  • Ali lahko dostavo pošiljke naročim v službo?

Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in v primeru, da ste izbrali plačilo po povzetju, poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.

  • Zakaj mi poštar želi zaračunati poštnino, čeprav je znesek naročila višji od 20 EUR (GLS) oz 40 EUR (Pošta Slovenije)?

Če vam želi poštar zaračunati poštnino, kljub temu da znesek vašega naročila presega 20 EUR oz. 40 EUR, pomeni, da se moti, zato ga na to opozorite.

  • Lahko naročeno prevzamem tudi v eni od poslovalnic Maxximum Shop?

Če želite naročeno blago prevzeti v eni od poslovalnic, prosimo, da pred naročilom pokličete na 01 43 66 02.