Maraton na LCHF / keto

Dileme: maraton na LCHF / keto

V nedeljo grem na LJ maraton, na desetko. Berem navodila za priprave na maraton: počivanje in polnjenje zalog z OH. Ampak jaz OH pač ne jem.
Bolj, ko razmišljam o svojem počutju v zadnjih treh mesecih, bolj se mi zdi, da bo morala biti moja strategija drugačna. Opažam, da bolje/lažje tečem, če štartam malenkost lačna. Ampak to je za teke 5-7km, pa vmes se ustavljamo in raztezamo. Saj veste, na sami tekmi gre pa človek izven cone udobja in gre hitreje kot na treningih. Nočem, da bi mi vmes zmanjkalo energije. Že tako sta glava in telo skregana. 😂
Kaj naj torej jem ta teden, večer pred in kaj na dan teka? Nič? Ali si raje v usta vlijem dcl mct olja? 😂 Ali naj se nažiram makaronov ta teden? 😆

Polnjenje glikogenskih zalog rabiš na klasični hrani. Pa še kak OH med aktivnostjo, kot je maraton.

Maraton na LCHF / keto odtečeš na maščobah in ketonih. Kot ugotavljaš, je teči po določenem času brez hrane celo lažje in bolje – k temu prispevajo ketoni, ki se tvorijo, če že nekaj časa nismo jedli in če smo telesno aktivni. Razen pri začetnikih, ki so se te prehrane lotili premalo časa pred maratonom, načeloma maraton na LCHF / keto sploh ni v nikakršni povezavi z glikogenom. Celo pri vrhunskih športnikih ne. Če se pojavi potreba po glukozi, se tvori prek glukoneogeneze – torej iz glicerola, ki je del maščob in ga telo lahko pridobi iz trigliceridov, in iz laktata, ki nastaja med vadbo. Vsekakor pa za desetko ali več kilometrski tek ne pozabiti na sol.

Maraton na LCHF / keto

Prijava na e-novice

Nočete zamuditi nobene LCHF-novosti? Želite biti obveščeni o naših LCHF-dogodkih in ekskluzivnih akcijskih ponudbah? Približno vsakih 10 dni vam bomo poslali e-novice z vsebinami, ki vam bodo pomagale pri življenjskem slogu po načelih LCHF!