1. Splošno
Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Spletno trgovino LCHFlove.si upravlja podjetje Maksimum d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana, v sodelovanju s podjetjem Gašper Grom s.p. (v nadaljevanju kot »ponudnik«).
Obiskovalec, uporabnik in kupec spletne trgovine se strinja s spodaj navedenimi pogoji uporabe. Pri oddaji naročila v spletni trgovini je kupec še posebej opozorjen na celotno besedilo Splošnih pogojev poslovanja. Šteje se, da je kupec z oddajo naročila seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja.
Spletna trgovina LCHFlove.si si pridržuje pravico do sprememb vsebin in splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila.
Ob registraciji v sistem spletne trgovine pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki, zato vas prosimo, da vnašate točne osebne podatke, saj bomo le tako zmožni z vami vzpostaviti stik v primeru obvestil glede vašega naročila. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
2. Načini plačila
Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)
- preko Pay Pal-a
- po predračunu – nakazilo na TRR podjetja
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajeto v Splošnih pogojih poslovanja.
Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.
3. Veljavnost ponudbe
Cene se lahko spremenijo brez predhodne napovedi. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.
4. Cene
Vse cene so izražene v evrih (€) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga – stroški dostave so prikazani v končni košarici pred potrditvijo nakupa. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Spletna trgovina LCHFlove.si si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
5. Cene poštnine
5.1 Dostavljalec GLS d.o.o.
- Če je skupni znesek naročila manj kot 30 €, poštnino krije kupec: znesek poštnine je fiksen in znaša 5,00 €. Ta znesek se prišteje skupnemu znesku nakupa.
- Če je skupni znesek naročila več kot 30 €, poštnino krije ponudnik in je za kupca brezplačna.
5.2 Dostavljalec Pošta Slovenije
- Če je skupni znesek naročila manj kot 30 €, poštnino krije kupec: znesek poštnine je fiksen in znaša 5,00 €. Ta znesek se prišteje skupnemu znesku nakupa.
- Če je skupni znesek naročila več kot 30 €, poštnino krije ponudnik in je za kupca brezplačna.
- POZOR: Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna 1,05 EUR za plačilo po univerzalnem plačilnem nalogu.
6. Postopek nakupa
Oddaja naročila je povezana z obveznostjo plačila in se smatra kot sklep prodajne pogodbe. Kupec z oddanim naročilom podaja izrecno soglasje za začetek izvajanja pogodbe v času odstopnega roka.
6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun,
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
- izbor izdelka za nakup,
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
- določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom,
- izbor načina dostave izdelka (glej tudi točko 5.),
- izbor načina plačila (glej tudi točko 2.),
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
- potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).
6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico,
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine,
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja izbrani način dostave izdelka;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
6.3. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
6.4. Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).
6.5. Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka ponudnik pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
7. Način in rok dobave
Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13. ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 4 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 4 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.
Izdelke dostavljata GLS d.o.o. in Pošta Slovenije. V primeru, če želite izbrati drugačen rok in plačilo dostave od zgoraj navedenega, se morate o tem predhodno dogovoriti s ponudnikom.
V primeru, če želite izbrati drugačen rok in plačilo dostave od zgoraj navedenega, se morate o tem predhodno dogovoriti s ponudnikom.
8. Vaše naročilo (sklenjena pogodba)
Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v poslovnih prostorih podjetja Maksimum d.o., ki se nahaja na Parmovi 51 v Ljubljani.
Dosegljivi smo od ponedeljka do petka med 9. in 19. uro.
Ponudnik v sodelovanju z GLS Slovenija d.o.o. razpošilja naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem ali angleškem jeziku.
9. Vračilo blaga – pravica do odstopa pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči od dneva, ko je kupec sprejel blago.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte [email protected] ali na naslov Maksimum d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana.
Sicer pa zadošča, da kupec prejeto blago vrne v roku za odstop od pogodbe, kar se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Maksimum d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana. Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži. Izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti račun oz. njegovo kopijo.
Ponudnik bo kupcu nemudoma vrnil vsa opravljena plačila, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo vam bomo povrnili z nakazilom na vaš osebni bančni račun (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine žal ne izplačujemo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.
10. Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVoP-2). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami – trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
11. Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
12. Varstvo otrok
ponudnik v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
13. Odveza odgovornosti
Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. Prav tako lahko pri vnašanju podatkov pride do napak (npr. napačna cena). V takem primeru si ponudnik pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, o čemer bo kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri GLS oziroma pri Pošti Slovenije (odvisno od izbranega načina dostave). V primeru poškodovanja pošiljke jo reklamira v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s dostavnim podjetjem poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
15. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in predpise s področja varstva potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti [email protected] ali po klasični pošti na naslov Maksimum d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave je zaupen.
Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
16. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Maksimum d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Maksimum d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednji povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje.
Maksimum d.o.o. in Gašper Grom s.p.